Het is niet altijd duidelijk waarom iets defect is geraakt.
De schade is ook niet altijd bewust ontstaan.
Op alle reparaties krijgt u 6 maanden garantie
Uitgezonderd chip reparaties op het moederbord.
Wat valt niet onder garantie:
Fysieke schade aan het vervangen onderdeel of fysieke schade aan structurele componenten.
Voorbeeld 1: Beeldscherm vervangen, na een paar weken zit er een kleine barst in een hoek.
Voorbeeld 2: Interne camera vervangen, een tijd later is het beschermglas van de behuizing van de camera gebroken. Hierdoor is er glas en stof in de lens gekomen en is het beeld niet meer zuiver.
Voorbeeld 3: Beeldscherm vervangen, een maand later is het apparaat verbogen waardoor er diverse complicaties zijn ontstaan.
Voorbeeld 4: Batterij vervangen, na 6 maanden is de levensduur gezakt naar 94%. Een batterij is een slijtageproduct en werkt zoals verwacht.
Wat valt er wel onder garantie:
Het onderdeel is vervangen en werkt niet naar verwachting.
Er is geen schade door externe omstandigheden.
Het is binnen 6 maanden na factuurdatum.
Het is hetzelfde apparaat en een door Reparatie Weelde gekenmerkt onderdeel.
Reparatie Weelde behoudt zich het recht deze voorwaarden te veranderen naar aanleiding van nuancering zonder kennisgeving.
Laatste wijziging 30-03-2023.
Dit valt niet onder garantie en wordt veroorzaakt door druk op de telefoon. Voorbeeld: in de kontzak en erop zitten. Het kan ook ontstaan door een val.
Dit is een bekend zwak punt bij OLED schermen.
Dit valt niet onder garantie en wordt veroorzaakt door druk op het scherm.
Hierdoor breekt het scherm van binnenuit.
Dit is een bekend zwak punt bij AMOLED schermen.
Wat er ook beweerd wordt door de fabrikanten, geen apparaat is waterdicht.
Na reparatie is de kans op waterdichtheid nog kleiner, ook al gebruiken we de correcte technieken.
Elektronica en water gaan niet samen.
Als het niet past, kijk dan even of je de juiste kabel hebt en of er geen vuil in zit.
Reinigen van de poort doen we gratis!
Bezoek enkel op afspraak